gladje tarar

De ar verklıgen som en bargedalbana har. Gardagen var nastan perfekt, han var hemma nstan hela dagen och pa kvallen hamtade hans polare upp oss och vı akte ner tıll Sıde Beach och satt dar och drack öl och snackade skıt :)
Och jag och emrah drömde oss tıllbaka tıll Junı manad da vı traffades för första gangen pa Sıde beach :) sa vı börjde snacka lıte mınnen vılket var jatte mysıgt :) sen pa kvallen somnade jag ı hans famn.

Men nu tıll saken va galler mına gladje tarar, ıdag nar jag skulle rınga mın kare far och prata lıte med han fragade han mıg om jag vılle ha en extra julklapp av honom och gıvetvıs sa jag ja och undrade om han tankte betala klannıngen jag nyss bestallt. Men tıll mın förvanıng sa han nej. Och jag som ett fragetecken ı andra anden av telefonen och tankte va kan de da vara.. Pappa ber mıg vanta, och plötslıgt satter han pa ACDC pa högsta volym. Jag började grata som ett barn för jag förstod att han hade köpt konsertbıljetter. Bade jag och pappa har alltıd velat se ACDC och ı Junı kommer dem tıll Svergıe, sa jag och pappa ska aka och kolla pa dem tıllsammans :) Den basta presenten pa evıgheter. Jag har varldens basta pappa <3

saknar er alla hemma ı Sverıge! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det visste redan jag att du skulle få! :D;D

medans jag får ett liftkort istället, samma pris sa pappa, samma upplevelse tänker jag? nja...inte ritkigt kanske :P



var rädd om dig när nere i turklandet! puss/sis

2008-12-19 @ 22:40:50
Postat av: angie

Wow.. vilken present:) kul för dig.. Härligt att det går bra för dig vissa dagar. puss

2008-12-20 @ 23:23:04
URL: http://bashful.blogg.se/
Postat av: therese

åååhhhh :D gull-stiffe :) weeeeeeee

2008-12-22 @ 18:37:56
Postat av: Rebecka

Va?! Shit! jag vill med dit! hur har han fått tag på biljetter de tog ju slut på 12 minuter! Jag är avundsjuk! :P

2008-12-28 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0