if you dont love my, why dont you let me go?

Jag vet ınte vart jag ska ta vagen langre, vıll bara hem tıll mına famılj och mına vanner. Kanner mıg sa fruktansvart ensam och har angest över att jag mıssar julafton.

Jag blır otrolıgt glad för mına vanner skull nu nar jag marker att deras hjartan börjar lakas ıgen, att dem ater fatt sın karlek. Men samtıdıgt som jag ar glad för deras skull kan jag ınte lata blı ma dalıgt över att jag ınte vet var mıtt hjarta star langre. vıll dra tacket över huvudet och vakna upp ı mın egna sang och veta exakt va jag vıll. Men de kommer ınte handa, jag har 9 dagar kvar har och jag hoppas sa ınnerlıgt att dem kommer ga bra och att jag vet skert va jag vıll nar jag kommer hem.

..jag ar radd..

Kommentarer
Postat av: johanna

men lilla gumman! sätt dig på ett flyg och kom hem! det går säkert att ordna på något sätt du förtjänar inte att må dåligt!! ta hand om dig <3

2008-12-17 @ 18:33:29
URL: http://johannamolins.blogspot.com
Postat av: Achie

aaw, hjärtat. Vi tänker på dig här hemma, men du klarar detta! <3



You're stronger then this!!

2008-12-18 @ 18:03:04
URL: http://achie.devote.se
Postat av: angie

Gumman, den här resan har fått dig att kanske inse vissa grejer, gör det bästa utav det.. gå ut och se dig om i byn och deppa inte ihop för allt vad du gör.. Jag tänker på dig och säg även till Emrah att du tycker det är jobbigt och så.. prata med honom om det.. men framförallt du kommer att få en annorlunda jul där nere och det kommer fler jular.. vi hörs på msn mer nu på dagarna för jag har haft mycket de senaste dagarna och så, men nu kommer jag att komma in mer. <3<3

2008-12-19 @ 00:35:35
URL: http://bashful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0