nyår

Nu har de gått ett år sen sist!

Jäklar va tiden går fort egentligen.
Men jag får nog säga att år 2008 har varit de bästa i mitt liv :) Har hänt så mycket skoj, många roliga fester, filmkvällar, Siesta, första resan till Turkiet som är den bästa resa jag någonsin varit med om :) och dem andra tre också, och bara såna små saker som har varit helt kanon :)

Tummen upp för 2008 och så håller vi tummarna för att 2009 ska bli lika bra :)

Jag ska snart köra hem till Tessan så ska vi fixa oss och lite sånt.. sen vi tre blir de av till Stampe med middag och fest.
känns som detta nyåret kommer bli bra, synd bara att man inte får fira de med emrah :(

Hoppas ni alla får ett bra nyår så hörs vi nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0