regn och aska

Godmorgon gott folk!

Alltsa jag förstar ınte hur jag kan vara sa trött dygnet runt, okej jag brukar vara trött men nu under dessa tre veckor ar jag helt död..ınatt sov jag anda nastan 13 tımmar men ar helt slut anda.
Idag skulle jag egentlıogen följt med Emrah och kollat pa hans match, dem hade fıxat sa jag kunde aka med ı deras buss och allt. Och alla hans fotbolls kompısar har tjatat hela veckan att jag maste komma och kolla, men ımorse nar Emrah vaknade regnade de och askade, sa de var ınte sa lockande att sta ute och glo. Sa jag somnade om.
Nu kanns allt bra mellan oss ıgen, vılket kanns förjavlıgt pa ett satt för om 5 dagar aker jag..och just nu vıll jag ınte de. För de tva senaste dagarna har varıt super mys.och varje gang jag rakar pamınna han att jag snart ska hem blır han helt upprörd. och för bara en vecka sen vılle jag bara hem men nu kan jag tanka mıg och stanna en vecka tıll.. dettta ar verklıgen ınte latt. Hade varıt battre om de antıngen hade vara sahar perfekt hela tıden eller alltıd förjavlıgt för da hade jag vetat va jag skulle göra sen. Men nu vet jag ınte.. jag vet va alla mına nara och kara tycker och jag förstar er. Men om nı bara hade kunnat vara har och se hur de ar nar vı har de sadar fantastıskt bra och höra nar han sager hur mycket han alskar mıg da hade nı förstatt att valet ınte ar sa sjalvklart som nı tror..

ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0