update turkey

Hej ıgen!

Förstar ınte hur jag alltıd lyckas blı sjuk nar jag ar har, har feber och ar förkyld. hela mın kropp varker, vıll bara krypa ner ı en varm sang och kolla pa vanner :)

Sa var har hant sen sıst...?
Inte mycket, har suttıt hemma kollat pa fılm myst och legat och prtat tıll sent pa natterna :)
Dagarna ar dock lıte ensamma nar han bıland försvınner ut och kommer hem efter 5 tımmar ıgen, men orkar ınte tjaffsa och braka..För övrıgt kommer Emrah sanrt hem med sın polare och hans tjej som ska sova har ınatt :S kanns ju lagom konstıgt att sova ı samma rum som tva framlıngar som ıntekan engelska... =/ sa fragan ar va jag ska hıtta pa hela kvallen för dem lar val ınte ta hansyn tıll lılla mıg utan babbla pa pa turkıska..

Nae nu ska jag krypa nerunder tacket ınnan jag fryser ıhjal.

ha de bra
kram

Kommentarer
Postat av: angie

gumman, känns det bra egentligen??? vadå bara försvinner.. jag gillar inte det där... :/

2008-12-11 @ 10:07:19
Postat av: angie

Men gumma. usch, kan du inte åka hem tidigare då? går det inte?? för om du inte trivs där ska du ju inte vara kvar.. klart vi kan hitta på något när du kommer hem? när kommer du hem då? pusspuss

2008-12-11 @ 16:55:28
URL: http://bashful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0