feels fishy

Jag måste börja med att tanka mina vänner som ställer upp för mig. All kärlek och respekt till er <3 Utan er hade jag aldrig orkat. Men hur snälla och hjälpsamma ni än är så kommer de aldrig hjälpa mig att få svar på vad M egenligen vill eller känner. Nu heter han, feels fishy..
Vad vill han att jag ska tänka och tycka, och reagera?

Så nu slutar jag tänka och fundera mer, eller åtminstonde försöka. Jag har väntat och väntat på den killen och de vet han. Jag kan inte göra mer nu. Ifall han tar kontakt så får jag ta ställning till de då. De är alldeles för mycket just nu. jag måste fokusera på mig själv och min familj nu, jag vill må bra!

ödet får bestämma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0