ett lyckat lov

Jag måste börja med att säga fy frida. Har varit jätte dålig på att blogga på sista tiden. Och för ovanlighetens skull så är det inte för att jag varit ledsen och deprimerad utan för jag har haft fullt upp med annat.
Har aldrig mått bättre tror jag :)
Jag har verkligen varit upptagen varje dag detta lovet, antingen har de varit släkt, släkt, släkt, shopping, bowlingkväll, myskväll eller galna festkvällar. Vilket det blivit otroligt mycket av detta lovet, helt sjukt! Men fyfan va roligt jag haft, absolut de bästa lovet på riktigt riktigt länge. Träffat så mycket nya underbara människor!
Så nu förstår ni alla varför jag inte bloggat, jag har levt livet som jag har gått miste om de senaste månaderna=)
Men ska försöka bättra mig nu när skolan börjar och de verkliga livet drar igång igen. Orkar verkligen inte, har ingen lust eller ork med skolan. Men det är bara att ta sig i kragen och bita ihop!
För som sagt jag mår bra  ju :P och min hjälte har varit Agata <3<3

jaja, nu sitter jag iaf här i soffan med Sis, första kvällen typ på lovet då jag är hemma och snackar skit med henne :) Vilket är ganska trevligt! Snart drar vi väl igång nån film eller hittar på något annat trevligt.

hugs<3


Kommentarer
Postat av: Sis

but sis, I wanna be your hero too! :)

2008-01-06 @ 21:16:26
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0