fest/ mys

jag blir så suuuuur! Ska börja 08.00 på fredagar med multimedia. Så är man här tror du nån jävla lärare dyker upp? NEEEJ. Så nu sitter jag och mina kära vänner i datasalen och gör nada när vi kunde legat hemma och sovit och börjat 09.40 istället. riktigt irriterande!

Men de är iaf fredag idag :) härligt!! Men va händer ikväll? Är riktigt sugen på att dra ut, men mitt lilla "fest gäng" ska inte festa på några helger för att spara pengar. sjukt trist. Vill vill vill! Men kanske drar ut med E  och D iaf. och sedan möter upp R där. Men aaah. Men ifall de inte blir att vi drar ut så ska jag och Sis ha myskväll istället, vilket också är trevligt :)

Ha en trevlig dag och soooov ut ifall ni kan :)

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Sis

jag röstar på myskväll med sis! ;)

2008-01-11 @ 13:12:27
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0