förbannade dag

snälla tillåt mig att döda. Är på sånt riktigt dåligt humör, skulle skriva mitt historia abrete men nehe, de ska vara på samanlagt 2 sidor, och efter att inte ens skrivit 1/3 av arbetet så är jag uppe i 1.5 sida. KÖRT! Så nu vet jag inte va jag ska göra. börja om från början eller? jävla skit lärare som förklarar lika dåligt som dem gamla hör. Så där kändes de två timmarna bort kastade, men efter att ha ringt och klagade hos mamma så tog jag ny kraft och gick upp och började skriva min svenska analys, som är klar nu. men vet inte om jag har skrivit den rätt egentligen så de får jag ta reda på imorgon. Så på ett sätt har jag pluggat hur jävla mycket som helst idag men ändå känns de inte som jag har gjort något =/ I hate it.
Men nu orkar jag inte bry mig mer ikväll. får sova och ta nya krafter tills imorgon.

sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0