går dagen

som sagt var det 18 års fest i Tyringe igår :)
Kvällen började med att jag stack hem till T och fixade mig, fest pinglor ;) hehe. Sen fick vi skjuts av T:s bror hem till Achie där även Greta var, vi beställde pizza och placerade oss i soffan framför tvn och satt och mumsade på allt möjligt gott. Lite chipis och vindruver bland annat :) Sen blev klockan kvart över åtta och det var daga att bege sig till bussen. Och fy fan va de blåste, men till sist kom vår lilla buss och vi begav oss på tågstationen. Men när vi hoppade av bussen och skulle gå de sista hundra meterna så kom vi knappt någonstans, vi blåste baklängest :D Och jag menar verkligen de,. man fick kämpa för att komma fram :) Men äntligen på tåget så träffar vi  Angelica,Johanna, Anders och Andreas. De fyra va jävligt fulla så då var det bara att ta upp sina öl och börja dricka så man kom ifatt :D:D haha. men de gjorde vi ju dock aldrig.
Kom till festen och gav Emma sin super present, en vibrator som liknade ett läppstift :D hon blev super glad!!
Sen drog festen igång, de va dock lite uppdelat, Åhus/kristianstad folk för sig och Tyringe folk för sig. Men det var trevligt ändå och efter kvällens gång så började man snacka med alla möjliga :) Och så kom ju A dit :) blev givetvis jätte glad! Så kvällen slutade när J:s mamma kom och hämtade oss kvart över två och körde mig och T till Vä där vi mötte upp T:s pojkvän som skulle följa med hem och sova med oss. Så klockan var väl närmare halv fem innan vi blev tysta och försökte sova :D men de va trevligt men en liten snackestund innan man somnade. Men hade ju gärna sovit lite längre än tio, då man vaknade av att T och R var vakna och låg och viskade :) Men när jag kom hem vid två så kröp jag ner i min egen säng och sov i några timmar :) Och nu sitter jag här i sofffan med Sis och har lite film kväll. Blir nog En riddares historia där Heath Ledger är med (R.I.P) söt söt söt...

Ha en trevlig kväll gott folk!

hugs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0