godis, solo och mys

Dålig uppdatering, I KNOW! Har haft fullt upp med annat, mycket i skolan och annat skit. Men idag hade vi de där jobbiga historia provet, gick ju inte helt perfekt. men bättre än jag trodde ändå :)

Imorgon fyller Emma 18 år, så de blir fest i Tyringe på kvällen :) Och vår present till henne är den bästa :D:D
Kommer bli super bra, hrm.. va händer mer i helgen?! hoppas den blir full med roliga saker:)
Ska klippa mig imorgon efter skolan, men vet dock inte hur. kommer säkert bara bli topparna, så kommer se likadan ut när jag går där ifrån som när jag kom dit. menmen, bara jag får bort mina slitna hårtoppar.

Sitter för tillfället i sängen och trycker i mig godis, har fan ätit något riktigt onyttigt varje dag denna veckan. ILLA. Måste sluta med sånt och börja tänka på va jag äter egentligen, inte bra detta!
Men nu ska jag krypa ner i sängen och ta fram min nya solo tidning och bara myyysa :)

hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0