ibland saknas de rubrik

Hemma!

Så då har man klarat av ytterligare än dag i skolan :) hade ju bara en lektion så de var inte så jobbigt! Men tanken på att de va historia med eva får en att börja gråta :D
Så nu ligger jag hemma i min säng med ett varmt täcke över mig som har räddat mig från kylan där ute:) KALLT!
Är så otroligt godis sugen. eller inte bara godis vill ha pizza, chips, kebab, kladdkaka mmmmm ja en massa onyttigheter är jag sugen på. Men som sagt måste försöka låta bli. Onyttigt och slöseri med pengar.
Men imorgon är det fredag så lär ju nog unna mig själv något sådant :) Jag och A lär väl gå inom video center innan vi tar bussen hem imorgon:) nam nam

Nu ska jag vila mig lite så man orkar med resten av dagen och så att de blir mat snabbt, är hungrig!! :)

hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0