jag somnar

Äntligen hemma! Nu har man klarat av första dagen i skolan efter jullovet! Fyfan va trött jag var när klockan ringde imorse men de är inte så konstigt eftersom jag knappt fick någon sömn alls i natt. Somnade inte förens vid ett sen vaknade jag varje timme vid samma klockslag så har ju inte direkt haft någon djup sömn så känner mig rätt seg nu. Men första dagen gick ändå bra, va trevligt att träffa alla efter två veckors lov plus tre veckors APU. Så har inte träffat vissa av mina klasskamrater på över 5 veckor. Men nu när man träffat dem och haft en trevlig dag i skolan så kan jag gärna ha ett litet mini lov till :)

Nu ska jag bara krypa ner i sängen och vila lite tills de är mat.

hugs <3

Kommentarer
Postat av: Sis

du är lat sig :)

2008-01-09 @ 14:24:14
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0