jerringspriset

Sådär ja, vilken lång dag de varit.
Som dagt så fick jag inte mycket sömn inatt vilket ledde till att jag somnade till på min foto lektion imorse, ganska skönt faktiskt :) Jag och A var helt slut. Sen hade vi ju håltimme i tre timmar, så jag och T var duktiga att plugga lite, och de är duktigt gjort av oss för de har typ aldrig hänt att vi pluggar på raster osv. :) Sen när vi slutade klockan fyra så stack jag hem till R för att snacka och umgås lite :) Så var inte hemma förens vid åtta ikväll, sjukt lång och seg dag. men väldigt trevlig :) Och när jag kom hem så satte jag mig ner med min dator i knäet och började skriva lite historia samtidigt som jag kollade på idrottsgalan, och vem vann Jerringspriset om inte ZLATAN<3
Gud va glad jag blev att de blev han :P :P Finns de någon bättre än han!! NEJ!

Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag får lite mer sömn inatt än igår. Klarar inte va att va så trött en dag till :)

Godnatt & Sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Sis

Zlatan är en skit! =)

2008-01-15 @ 15:14:49
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0