Ni missade väl inte

Hejsan!
Ni har väl inte missat Gossip Girl och I huvudet på Gynning ikväll :)
Premiär av Gossip Girl, verkar vara en serie värd att följa, och Carolina är ju bara så sjukt härlig att man kan inget annat än att gilla henne :)

Som sagt är jag på lite halv dåligt humör idag, inte den bästa dagen helt enketlt. Va riktigt längesen jag var på dåligt humör om jag tänker efter.
Men får ju hoppas på att morgon dagen blir lite bättre, har som sagt studiedag _:) Härligt!!
En bra sak med denna dagen är att mina smycken från cocoo.se har kommit, plus mina klänning jag beställde på nelly.se! Klänningen ska jag ha på lördag då de är 18 års fest, längtar:) Så hoppas den passar perfekt nu, ska hämta den i morgon på Ica :)

Nu ska jag vänta på att scrubs börjar, 22.50 :)

Nattinatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0