surmulen

Ytterliggare en dag då jag varit duktig och pluggat en massa. Duktigt av mig :)
Är riktigt surmulen ikväll. Hur länge ska man orka hålla på och spela med i spelet istället för att vända sig om och gå. Är man för snäll och tror att alla människor kan ändras eller är man allmänt dum och inte inser att man skadar sig själv. hrm.. en bra fråga! blir så besviken och arg på samma gång. But what to do!

Imorgon efter skolan ska iaf jag och Sis bege oss till vår Kusin och ha en riktig kusin kväll med tjejsnack och tv tittande och en hel del dansade och sjungade brukar de bli :) De ska bli super trevligt. Men va händer på Lördag?=/ vill inte sitta hemma.. aaaaaaaahhhhhhhhhh.

Nu ska jag skriva lite på mitt historia arbete till sen är det snart scrubs :P Sen är de nattinatti. men börjar inte förens ett imorgon :) riktigt skööönt!!

sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0