torsdagmorgon

Godmorgon!

Härliga och underbara sovmorgon! Skönt att kunna sova ut :)
Usch vi har inget vatten i huset, håller på att byta ut våran Varmvattenberedare eftersom den gick sönder häromdagen. Så innan i veckan han man duschat i kallvatten men idag är de nada vatten, och jag behöever verkligen duscha. stööörigt!! Har smsat Agata och frågat om jag kan komma inom henne och duscha innana vi pyser till skolan men har dock inte fått något svar än =/

Idag har vi bara en lektion,. men den är dock en lång och seg lektion. Historia i 2 timmar och 15 min. lite smått drygt. men vafan de är ju den enda lektionen och vår klass brukar ha rätt skoj. :)
 just det jag hade världens konstigaste dröm inatt. gillade den inte alls när jag vaknade...

Ha en trevlig torsdag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0