trötter

Oj oj oj va trött jag har varit idag, sov knappt inatt. När jag väl hade lyckats somna till inatt så får jag sms av M, Sover du gumman? KLart som fan att jag sover klockan är halv ett tänkte jag:) men jag sov ju inte. hehe. Men jag svarade aldrig på smset för tänkte att ifall jag svarar så lär jag aldrig somna. Men nehe självklart skriver han tio min efter de igen, TRÅKMÅNS!! Ja då måste jag ju helt enkelt svara =)
Så idag har varit en seg dag och nu vill jag bara krypa ner i sängen och dra täcker över huvudet =)
Imorgon är en underbar dag, jag och T  tänkte ta lite sovmorgon, så vi börjar klockan tio. och jag slutar klockan tolv sen :P Härligt. Efter skolan ska jag antagligen följa med Sis och hennes mentorsbarn eller va de är till nåt lekland;) Plocka fram barnet i mig :D:D haha. Sen ska jag nog till X på kvällen :) Super trevlig dag :) (hoppas jag)

Men är dessvärre fortfarande på lite dåligt humör pga en viss person, men de löser sig hoppas jag!!

nattnatti & sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Sis

vem tusan är nu "M"!? jag blir totaly virrig in my head :S

2008-02-02 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0