veckans slut

Godmorgon!

Är sjukt trött idag, var ute på biljard igår igen. Skulle egentligen vara hemma hos mats och mami med sis och ha mys/film kväll. Men vid åtta tiden ringer A och ber mig följa med. Så fick dumpa dem andra och följa med. Ångrar mig lite smått för de var inte den bästa ute kvällen, var mest arg på R. Men de va trevligt. Men hade varit sjukt mysigt att vara hemma med mami, de va längesen jag var där. Dem åkte och hyrde film och köpte annat gott när jag stack. Vill också:)
jaja idag är det söndag vilket betyder depp. Hatar söndagar, man går bara och tänker på att de är skola nästa dag och en ny och jobbig vecka kommer. Plus att jag måste plugga idag. men orkar inte för jag fattar de inte!!

trevlig söndag <3

Kommentarer
Postat av: johanna

varför är du arg på R ? :O vad har hänt?

2008-01-13 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0