drunknar

Jag måste börja med att hylla alla mina vänner som ställer upp för mig! Det betyder enormt mycket

Idag vaknade jag av ett sms som bara gjorde mig ledsen och arg.
Sen kom jag till praktiken där tessan mötte upp mig med en stor kram. Sen satt vi och snackade lite, vilket var skönt. Idag var det även karneval för alla 3:or i kristianstad. så jag och tessan smet ifrån praktiken för att titta :)

Har en sån konstig känsla i hela kroppen =/ jag var inte kär så varför bryr jag mig? varför dras jag ner igen :(
orkar inte, detta skulle ju bli en underbar sommar utan några bekymmer..

image139

Imorgon ska jag till Malmö när jag slutat, för min vän Alex tar studenten. Hoppas de får mina tankar på något annat iaf.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0