SiESTA! helt underbart

Nu är man hemma från 3 underbara dagar på SiESTA! :P Vi har haft för så jävla kul. Men har dock knappt sovit något på dessa dagar så är smått död idag. men det var de värt iaf =)
Men som tur va så kom A och hälsade på i fredags kväll/ natt och när han sedan skulle köra hem så följde jag med, så fick sova i en varm och mjuk säng :P Sen var man tillbaka på camping tidigt nästa morgon!
Lägger upp bilder imorgon, ska försöka få bilder från Angelica och anders också.

Nu ska jag sova ytterliggare en gång :)
nattinatti

Kommentarer
Postat av: angie

Ja fy fan vad det var värt det! Vi hade så jävla kul även om jag inte mådde så bra på morgonen i fredes och att jag var lite tråkigt nykter i fredes! vad sägs som att gå på festival tillsammans varje år nu :D:D:D:D

2008-06-02 @ 13:56:24
URL: http://bashful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0