en kanon kväll men en underabar morgondag

Hej alla sol bruna ben :)

Går dagen/kvällen bestod som sagt ut av grill och mys hemma hos amanda :) Hade en super trevlig och mysig kväll tillsammans med Tessan, achie, greta och amanda :)
Förutom när en STOR äcklig och läskig spindel satt på min arm och jag började skrika och gråta.. hatar verkligen spindlar..usch rysningar i hela kroppen bara jag tänker på dem!!

Tessan som givetvis hos mig inatt, låg och pratade till sent på natten när vi kommit hem, TESSAN  OCH JAG ÄR BÄST :P <3
När vi vaknade bestämde vi oss för att dra till stranden, årets första dag på stranden :P:P såå skööönt måste jag säga.. sen nu har jag legat ute i trådgården och solat ett tag. Skulle åkt till tyringe på grillkväll tillsammans med armin ikväll men de blev inställt och istället ska dem till björket.. så jag skippar de och kör på grillmys med mami och mats istället :)


image116image117image119image118image120


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0