godmorgon

godmorgon alla pigga och glada!!

Nu ska jag snart bege mig till bussen, sedan möta upp tessan vid hennes buss :)
Vi ska ha engelska nu på morgonen, och diskutera en bok vi precis har läst. Efter de har jag och T hål i typ en timme, sen har vi den sista matte lektionen ever :P :D sen slutar vi!! SKÖNT!
fast då blir de att åka hem och sätta sig med matte böckerna direkt, nationellt prov i matte B imorgoon, 4 TIMMAR!

för övrigt är jag klar med allt aannat skol skit, NK:n skickade jag in igår samt historia arbetet och nu har jag läst klart engelska boken.. så de enda som är kvar typ är matten imorgon!

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: amanda

VISST ÄR DET SKÖNT ! snart har vi klarat av tvåan friitz :)

2008-05-07 @ 09:48:55
URL: http://maandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0