hemma

Hejsan :)

Som sagt igår var jag på utflykt :P Blev hämtad klockan elva i åhus av janina och två av hennes kill kompisar, jocke och kristoffer! Sen bar det av, åkte först runt lite i skåne på lite små vägar och shit, körde 100 frågor :D men det blev snarare bara 30..sen kom vi till växjö helt plötsligt så då betsämde vi oss för att parkera bilen och gå och äta något gott =) sen körde vi vidare, och till slut kom vi till kalmar där vi stannade och gick in på kosa outlet.. shoppade lite och så :) sen skulle vi börja bege oss hemåt, men när vi näramde oss osby frågade jag ifall vci kunde köra inom bjärnum, vilket vi också gjorde! Gick och knackade på hos A och frågade ifall han ville ses och ha myskväll. vilket det också blev.. sådär avslutades min utflykt. ett bra avslut hemma hos A. så nu har vi haft lite seriöst snack..
hoppas de blir bra och att det funkar annars vet vi båda hur vi ska göra!!

Så nu har jag kommit hem från en mys helg med A :)
maaaaat nu tack!!



image105image106image107
bye <3

Kommentarer
Postat av: Janina

Du är A... Jag hoppas för din skull gumman !

2008-05-05 @ 11:27:58
URL: http://janinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0