lediga dagen

Godmorgon!

Idag är jag ledig :P underbart!
Halv elva ska jag ta bussen in till stan för att möta upp Jossan när hon slutar, vi ska ta oss en fika på stan i de underbara vår vädret. Vi har snackat om att ta en vår fika i säkert en månad nu:D men nu blir de äntligen va :P
Sen efter de ska jag hem till Angie en runda :) Det var längesen om något. Vi var hur tajta som helst för ett halv år sen typ sen har vi bara glidit ifrån varandra mer och mer. Sen helt plöstligt kommer de en period då vi bestämmer oss för att börja träffas och "försöka" igen så de blir som förr, men de skiter sig alltid tyvärr.
Men men de ska bli trevligt att snacka lite skit med henne idag :)

Ha en bra dag! Hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: angie

APAPAP!! vad sa jag.. vi skulle ju inte tänka så och inte skulle vi snacka om det. utan vi ska baa låta det flöda på.. så får vi se! haha :D
puss

2008-05-14 @ 11:39:05
URL: http://bashful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0