livet leker ibland

Livet är underabrt ibland :)

Hade nationellt prov i matte b imorse, gick inte allt för bra men nu är det gjort!! ingen mer matte i hela mitt liv, sista provet av klarat :D:D
Sen efter de hade vi hål i två timmar. Gick på stan med tessan, angelica och rebecka. Köpte mig ett par skor och underkläder :) sen hade vi historia, fast ja gick dit i tjugo min sen slutade vi :)
Så nu har jag legat ute i solen och göttat mig :D
Även planerat lite med Amanda inför helgen,  GRILL KVÄLL IMORGON HOS AMANDA! (troligtvis) :P:P
Ibland är jag så glaaaad!!

image111
Ge mig sol sol sol!!
imorgon ska de bli kanon väder och super varmt :) vafan ska man ta på sig då?!

hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0