lyckat

Godmorgon!
Har precis vaknat till fåglarnas kvitter utanför mitt fönster :)
denna helgen har varit kanon, i fredags efter jag slutat åkte jag till bjärnum och hälsade på min kusin och åt middag där innan jag gick över till A! Senare på kvällen åkte ajg och A till Hässleholm och senare vidare till tyringe. Inte så kul just i tyringe men träffade massa trevligt folk :) Sen åkte vi hem vid två tiden :)
Sen var det mys hela lördag förmiddag :P Sen åkte jag hem till Åhus för att träffa Lotten, jätte kul att träffas eftersom det var evigheter sen sist. men när klockan var runt halv åtta var det dags att gå hem till Jossan. Och givetvis cyklade jag och Jossan ner och köpte massa godis som vi mumsade på under eurovision. Hatar egentligen det programmet eftersom de bara är "kompis röstning" och sånt skit.. men det fick an.
Men fan va ful charlotte är och björn var bara pinsam.

förövrigt har jag haft jätte ont i magen sen i lördags förmiddag =/

Nu ska jag ut och sola lite innan jag ska åka in till stan och möta upp Sis för att sedan köra hem till mami.
fira morsdag med god middag och lite sånt trevligt!

Hoppas ni får en underbar dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0