måndag

Måste bara säga att det har varit en toppen helg. bästa på längre :)
Går dagen bestod av solande och senare på dagen stack jag hem till A :) lite smått osams var vi men de löste sig :) de blir lätt så när man bor långt ifrån varandra och måste planera lite i förväg, och när den ena inte gör de blir de lite jobbigt :) men de va super mysigt, fick frukost på sängen imorse av A :)
dagen i skolan har varit totalt meningslös :) Hade i princip ingen foto så satt i redigerings salen och snackade skit med jakob i tre timmar :P sen klockan ett satte jag och tessan mig vid varsin dator och gjorde klart vårt multimedia projekt.

inte ens min egen syster har tid med mig längre.. va ska man göra när man glider ifrån varandra :S saknar svar

Kommentarer
Postat av: Sis

men herregud, låt mig leva mitt liv. du har fan bara tid med mig med när det passar dig liksom.
jag har flyttat hemifrån och vill leva mitt eget liv, låt mig göra det.
dessutom har du inte ens någon aning om i din vildaste fantasi hur mycket vi har i skolan just nu.
let me do what I want.
...och jag vet att det bara är för att jag har en lägenhet nu.

2008-05-12 @ 22:48:49
Postat av: Josse

/ hug frida

2008-05-12 @ 23:14:47
Postat av: Josse

Vafan mina tusen hjärtan kommer fortfarande inte med-.- och inte min sista mening heller, vad är detta för skit frida:P
Iaf Quote från förra
" Hjäratan x 100000 VI MÅSTE SES SNART "
:)

2008-05-12 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0