siesta

image126

Nu har jag bokat biljett till siesta :) ska bli grymt kul!!

Idag är det ännu en tråkig dag. har verkligen inget att göra och allt känns extremt meningslöst.
Det värsta med att bara sitta hemma är att jag tänker så otroligt mycket, och har nu betämt mig för att göra en sak som jag antagligen kommer ångra och de mest dummaste skit jag kan göra just nu. men man lever bara en gång och detta kan vara min sista chans. och jag har sagt att jag skulle kunna göra allt för denna personen så nu gör jag de även ifall jag kanske blir totalt knäckt och sårad. Jag måste, jag kan inte leva säkert längre. livet är för kort för de! jag är livrädd

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad ska du nu göra frida:O
Call me!!

2008-05-18 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0