torsdag

Vissa dagar är underbara!

Igår kväll var en sån dag. Efter praktiken åkte jag hem till pappa i Åhus. Har faktiskt lite dåligt samvete för att både jag och syrran flyttat ut.. När jag kom hem satt jag och pappa och snackade i två timmar :P Detta händer inte ofta ska jag då informera, för dem ggr jag är i åhus annars är på helgerna då pappa jobbar. Så det var super :P
Sen tog jag en promenad med min kära vän Jossan, alltid lika trevligt :P Sen kom jag hem och tittade på greys anatomy, ÄLSKA!!!! och nu har jag vaknat upp i mitt kära rum och solen lyser in, i love it. Nu ska jag snart gå till bussen!

Hoppas ni får en toppen dag <3

Kommentarer
Postat av: angie

åhh. frida har kommit hem igen... äntligen va? pusspå dig.

2008-05-22 @ 10:23:59
URL: http://bashful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0