två arga 17 åringar

PRECIS!!
Det är var jag och tessam varit i eftermiddags.
Vår jävla praktik plats villvi bara skita på.. Den är bra på ett vis men ibland kan dem vi jobbar med vara så otrevliga. Dem frågar aldrig hur det går, engagerar sig noll i oss och säger inte ens till när dem går på lunch..
Sen helt plöstligt kan dem vara trevliga.
Så idag när det var typ en timme kvar tills vi slutade och vi var klara med allt vi skulle göra, tror ni vi får sluta?! nej, då drar dem med oss på något jävla tryckföretag för att kolla på en ny maskin.. VEM FAN BRYR SIG! kunde vi inte bara fått sluta..

men som tur är har jag min Tessan, utan varandra hade vi dött :D
image131
Tessan får mig alltid att skratta, absolut ingen annan som förstår vår humor :P

image132  image133
visitkort och reklamblad...

Kommentarer
Postat av: angie

Fan vad bull.. jävla högfärdiga huvven!

2008-05-23 @ 09:03:08
URL: http://bashful.blogg.se
Postat av: amanda

ha, uschdåå. mitt är typ vänt på andra håller. tråkiga grejer att göra men trevligt folk! då står man ut iallfall. vad skadu göra i helge ? :)

2008-05-23 @ 09:16:31
URL: http://maandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0