UPPDATERING

Tänkte bara uppdatera lite för min vän josefines skull :)
Jag vet att du vill veta vad jag tänker just nu och jag lovar att jag ska berätta för dig denna veckan.
För jag ska nämligen komma hem till åhus denna veckan lite. Snart sommar och dags att flytta hem till pappa igen så ska börja lite smått nu på tisdag, så då måste vi ta oss en promenad och så ska jag berätta för dig!

För övrigt har detta varit världens tråkigaste helg. Hade massvis med planer inför helgen men inget har blivit av.
skulle dragit på grill kväll i kväll med A &  A och massa fler men de verkar som jag inte kan eftersom jag bor i piss fjälkinge och bussarna går svin dåligt. Och sen den tredje A hör man aldrig av längre han svarar inte när man ringer. NU SKITER JAG I ALLT
,

Kommentarer
Postat av: Josse

/ love frida =)

2008-05-18 @ 17:27:33
Postat av: angie

JAG VET, jävla skit att du bor där!!

2008-05-19 @ 17:57:51
URL: http://bashful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0