ångest

Godmorgon!
Idag skulle ajg egentligen haft prov i företagsekonomi, men jag pratade med min lärare igår och jag ska göra de efter jul istället. Så idag är jag ledig :)
Så tänkte ta och storstäda mitt rum, sen ta ett bad och senare plugga eller något liknande.
för övrigt är jag ganska förvirrad angående Turkiet, vet inte om jag ska åka. Har ingen större lust till de just nu men är rädd för att jag kommer ångra mig om jag inte åker. Och kanske är de lika bra att åka för då kanske jag kommer fram till va jag verkligen vill ( har redan en aning) men vill vara helt säker.. Jag vet att de inte kommer hålla länge till antar jag så kanske jag borde jag passa på att umgås och ha trevligt i tre veckor då´?! Eller borde jag avsluta de redan nu?!
Har faktiskt ingen aning vilket gör att jag var ångest och panik. Men jag har gjort så mycket planeringar inför resan, ska ha mys hela helgen med vänner och annat, sen i veckan ska jag ha julmys med familjen och annat mysigt. Sen har jag ju laddat ner 2000000 filmer på datorn som jag ska ha med mig när jag åker.
Och jag är en sån person som sluför allt jag påbörjat. Och eftersom jag planerat att åka så tänker ajg nog åka..jag är inte den som ger upp. utmaningar och misstag gör en starkare. eller nåt :)

nae nu ska jag dansa naken till Foo fighters som J brukar säga att jag gör :D^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0