girls night out

Ikväll ska de blir mat, film, mys och skitsnack  tillsammans med Tessan, Greta och Achie :)
Ska möta dem på maxi klockan fem för att då köpa lite mat och annat gott till ikväll :)

Tyvärr är jag fortfarande lite sjuk, blir galen!

Jag har även kommit fram till en sak, livet må kanske suga ibland och då allt känns hopplöst. Men de måste göra de för att de sedan ska kännas underbart igen. Och just nu är jag inne i en sån svacka då allt känns piss åt helvete men jag vet att de kommer bli bra, kanske inte idag eller imorgon.. Men jag vet :)

livet är inte alltid perfekt, de kanske tar med dig på en bargedalbana, men då är de bara att åka med och hålla i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0