it´s times like these you learn to live again

...skjut mig

har ett jävla nk prov på fredag som jag vet att jag inte kommer klara. GREAT! och provet nästa vecka kommer jag inte heller klara.. och jag är inte den som får ig på prov, never. But IG here i come! känns sådär lagom härligt..
Inte nog med de så mår E jätte dåligt av något som hänt som han inte vill berätta för mig =/ han behövde ett par dagar innan han ville berätta de.. och de lät seriöst. så nu ska man gå runt med en klump i magen också.
och idag har jag varit på allmänt dåligt humör.
men imorgon är det en ny dag så får hoppas att morgondagen blir bättre!

Denna låten är bland dem bästa som finns. den hjälper mig alltid att se framåt när man helst av alllt bara vill blunda och krypa ner under täcket och aldrig öppna ögonen igen.

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0