to late

Provet idag gick hyffsat, trodde de skulle gå mycket sämre.

Skulle egentligen dragit på inflyttningsfest hos Angelica idag, men eftersom jag aldrig blir av med min förkyling så stannar jag nog hemma ikväll och hoppas på att friskna till tills morgondagen då de är fest :)

Idag är de två veckor tills jag åker, eller rättaresagt om två veckor befinner jag mig i turkiet vid denna tiden. Känns både roligt och deprimerande. Åker nu när de börjar bli julmys överallt och julmusik spelas på radion, samt ljus och doften av glögg. Jag kommer sakna de där små sakerna, julafton bryr ajg mig inte så mycket om, men allt de där andra runt omkring. Va har jag tänkt med egentligen.
Tänk så går allt åt skogen där nere, tre veckor är ganska lång tid om man tänker efter. Tänk så känner jag att de är helt fel och så har jag skit tråkigt och bara vill hem, då sitter jag där nere. Inte en jävel som kan engelska och alla mina nära och kära siitter hemma och firar jul.. Jag är aningen orolig men samtidigt ska de bli jätte kul att åka tillbaka :) Träffa Emrah givetvis och alla andra. längtar som bara den men ja som sagt om de bara inte hade varit över julen :S to late now.

hoppas ni alla får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0