stockholm

Trötter...

Gud så trött jag är, igårkväll kom vi hem från stockholm och då stack jag direkt hem till Jossan eftersom hon nu är hemma från Umeå, men åker tyvärr hem imorgon =( sen satt jag uppe och snackade med J till kvart över ett. Så när klockan ringde 07.00 var jag inte alls sugen på att gå upp.

och idag kom man tillbaka till skolan och min första tanke var, när är de lov? orkar verkligen inte..but what to do

Stockholm var förövrigt väldigt trevligt, shoppade dock inte så mycket men de blev en jacka och lite tröjor.
sen fick jag ju träffa min kusin och hans barn :) oooh dem blir bara sötare och sötare. i lllooooove.







träffade även på Hugo, en gammal klasskamrat till mig sen högstadiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0