you make me confused

Godmorgon!

Nu har jag precis varit hos tandläkaren och ska snart bege mig till skolan och ha företagsekonomi, förövrigt är de världens tråkigaste och jobbigaste lektion.

Förutom att jag är grymt trött idag efter att ha suttit uppe till ett igår natt och chattat med J och kollat OTH så är jag egentligen på ganska bra humör idag tror jag. Har dock en stor klump i magen av oro.. Kom nämligen på en idè igår som jag till en början tyckte var ganska bra men idag när jag vaknade upp frågade jag mig själv ifall jag är helt jäkla dum i huvudet. Antingen kan de vara en av de bästa idèer jag haft på länge eller den mest idiotiska. Men de återstår väl att se i eftermiddag. Håll tummarna!



Lägg märke till hålet i byxorna :P

-if you only understand

Kommentarer
Postat av: angie

haha. vad är det nu du har kommit på gumman?

2008-11-12 @ 19:29:09
Postat av: Anonym

en massa skit ;) nae men en liten lösning om hur jag ska få emrah att förstå

2008-11-12 @ 19:44:24
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0