answear me

Har en stor klump i magen, jag vet inte längre va jag vill. Jag vet va jag känner men vet inte om de räcker.
Du säger en sak men visar en annan, ena dagen vet jag att de är dig jag vill ha men en annan dag undrar jag om jag inte förtjänar bättre. Jag är inte personen som vill ha mitt liv bestämt redan nu, och inte en person som styr sitt liv efter en annan. Men just nu har jag insett att de är så de ser ut. Och jag får smått panik över de. Jag vill leva mitt liv, leva för dagen och se vart de tar mig. Men samtisigt är jag kär, så va i helvete ska man ta sig till?!

Vilken väg ska jag ta

Kommentarer
Postat av: angie

ojoj. du är i precis samma situation som jag för två månader sen .. jag förstår dig gumman...

2008-10-29 @ 15:15:31
URL: http://bashful.blogg.se/
Postat av: julia

hör av dig om de är nått! du vet att jag lyssnar :)

2008-10-29 @ 19:15:15
URL: http://juliamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0