give me a break and let me think

usch kan inte sluta tänka på allt skit. De snurrar runt i huvudet hela tiden, sanrt blir jag tokig.

Men imorgon åker jag och Greta till stockholm :) Ska bli riktigt roligt, och jag tror jag behöver komma bort lite för att rensa tankarna. Så dessa fyra dagar ska jag bara shoppa och ha trevligt och mysigt med Greta:) så får jag ta tag i alla bekymer när jag kommer hem igen.





Lovet har även innehållit kebabkväll och vattenpipakväll :P - jag klagar inte



Stockholm, here we come


Kommentarer
Postat av: Gretski

Frida, vet du vad klockan är? haha..Du kommer döda mig i Stockholm! :D

2008-10-29 @ 23:31:10
Postat av: your lover

åh gud, nu börjar detta bli tråkigt.. jag vet inte hur många gånger jag har besökt din blogg och sett detta inlägget i hopp om att det ska ha hänt något nytt här! skärpning (:

2008-11-03 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0