i´m free


Lördag, första dagen på lovet :) It feels good!

Efter gårdagens enda lektion, NK körde jag hem till Therese och se hur det var med henne eftersom jag inte sett henne på hela veckan. Och de var ju inte den vackraste therese jag har sett :) Röda ögon, fettigt hår, snorig och blek.. Min lilla gumma hade knappt någon röst heller. Du får krya på dig hjärtat så vi kan ses innan jag åker till stockholm!

Sen på kvällen körde jag hem till Clarissa och Alex och kollade på idol och snackade lite skit.

och idag ska jag snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite. Köra hem till mami och  mats och äta middag sen kör jag hem till Greta och har en lång och mysig kväll med kladdkaka, film och vattenpipa :P

Vilken frihet att ha körkort :P:D

puss / F


Kommentarer
Postat av: Gretch

Det var en misslyckad kväll!

2008-10-29 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0