I MADE IT

KÖRKORTET ÄR NUMERA MITT :D

Hade uppkörning idag, och jag klarade de :P sån otrolig lättnad. Så efter uppkörningen tog jag bussen hem.. och sedan tog jag bilen och körde tillbaka till skolan, efter sista lektionen körde jag och Greta hem till henne, sen till mamma sen till syrran sen hem :D HAr blivit mycket körande idag. and i like :P

Nu är de snart lov, ska bara klara av morgondagens NK lektion. sen har jag en veckas höstlov som kommer att bestå av, myskväll med Tessan, bio med Gretch och så stockholm :)

En toppen dag med ett stort leende på läpparna har det varit

Kommentarer
Postat av: your lover

ska du inte skriva ett inlägg om hur synd det är om mig? :(

2008-10-24 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0