kramp i foten

usch vilken eftermiddag/kväll har suttit och skrivit på mitt jävla svenskaabrete om romantiken.. har suttit i tre timmar men tycker ändå inte att jag kommit någonstans och nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.

Hade inga lektioner idag, men åkte ändå in för att göra en fotouppgift sen satt jag och tessan och gjorde lite mpå vårat projektarbete :) de kommer bli så jävla bra :D

Imorgon blir de Ullared med mina två töser :P De kommer bli lajbans, går inte att ha tråkigt med dem :)

Igår var förövrigt en liten speciell dag, träffade Mazdak för första gången sen vi gjorde slut, alltså de var över ett år sen jag såg han sist. Men de var super trevligt och roligt verkligen :)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå! varför berättade du inte det innan? tell me! =)den gamle svågern...



/sis

2008-10-16 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0