sometimes i cant stop thinking about you

Jaha, då var ett av veckans prov avklarat idag, Religion. Gick väl sådär. Och imorgon har jag psykologiprov. orkar inte plugga. På sista tiden har jag blivit så förbaskat skoltrött att jag inte orkar bry mig om hur det går i skolan ens. Skiter i lektioner bara för att få åka hem och sova. När ska man få orken tillbaka undrar jag?!

Och inte bli de lättare av att jag saknar dig varje dag. Ont i magen har jag varje kväll innan jag somnar. Varför ska de vara så jobbigt, kan de inte alltid vara en dans på rosor. utan de där små taggarna som gör så ont.
kan tiden gå fortare eller kan jag åtminstonde stänga av mina tankar och känslor ibland.

Kvällarna känns som flera veckor utan dig.

Nae nu får jag kanske ta och plugga lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan frida jag känner precis som du

2008-10-22 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0