worried

Igår kväll hade jag, tessan och gretch myskväll med mat, film och chips och dipp :P nam nam..
En ritkigt trevlig kväll blev de, och sisådär lite över tolv skulle jag och gretch ta bussen till stan, men väl inne i stan gick inte min nästa buss förens om en timme så de blev att dra till Hessle :P där vi även träffade Jon! Så kvällen fortsatte bra och sen fick jag god natts sömn vilket har lett till att jag har gjort min religion läxa tills onsdag plus lite psykologi, och nu ska jag plugga teori till körkoret. Sen vid fem ska vi fira min "plast syrra".

Ha en bra dag alla bakis människor :)




Kommentarer
Postat av: Gretchen

Du glömde att berätta om polisbilar! haha:D

2008-10-11 @ 15:11:34
Postat av: frida

just fan, den historien glömde jag helt :D

2008-10-11 @ 16:40:22
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0