080903

En dag full med skratt kan jag säga :) Alltså Tessan kan inget annat att få mig att skratta och idag bestämde jag och Tessan oss för att släppa in Greta i vårat lilla mini gäng ;) Nu har hon klarat av alla test man måste klara av för att bli en av oss :D:D haha skoja! Men Greta är en otroligt skön och rolig människa alltså.

slutade inte förens tjugo i fem idag. men dagen gick ändå fort så jag överlevde trotts allt. Men imorgon kommer jag dö helt klart. Ska möta upp Tessan halv nio i skolan, då vi ska börja med vårat projektarbete. Efter skolan ska jag dra direkt till jobbet, kommer antagligen inte ens hinna hem och byta om eller nåt. Sen jobbar jag till halv tio.. Men gud va jag kommer sova gott imorgon :P

nae nu ska jag nog dra igång en film innan de är dags att vila mina små ögon :)

nattinatti<3

Kommentarer
Postat av: angie

haha. vara med i ert lilla gäng+ detta var det roligaste jag hört på länge :)

2008-09-08 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0