tisdag 2/9

Nu har jag fått klagomål att jag inte uppdaterar här så ofta.. Men anledningen till de är att det inte har hänt något speciellt de senaste dagarna.

Igår hade vi ett minikalas för mig med pappas släkt. De enda jag kan säga från de är att jag orkar inte med min farfar längre, hans eviga tjatande om sig själv och farmor (r.i.p) och om va han gör och inte gör. Kan låta hemskt av mig och säga att jag är trött på min farfar men om ni bara visste hur mycket han har förändrats.

men men Lotten ringde nyss :) det var inte igår om vi säger så :P Satt och snackade i 1.5 timme, trevligt trevligt :)

jo va har mer hänt,, jag ska köra halkan nästa onsdag! De går framåt nu :P

Ha de bra <3

Kommentarer
Postat av: sis

men aaah, jag vill väl ha en bild med! och något smaskigt skvaller! =)

2008-09-03 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0