bye hell, hello paradise

En jobbig vecka lämnar jag nu bakom mig! En vecka som i princip bara har bestått av massa plugg och jobb. Är riktigt trött, har inte sovit ordentligt under denna veckan. Så inatt hoppas jag att jag ska få sova :)

I fredags i skolan skulle vi fotograferas för skolkatalogen, och eftersom de är sista året så klär 3:orna ut sig. Och min klasss bestämde sig för grottmänniskor. Men jag bestämde mig för att inte vara med på fotograferingen. Men i fredagsförmiddag stöter jag på Johanna och Rebecka som tvingar mig att vara med, så jag ställde upp totalt oförberedd :) Men de blev nog bra får jag hoppas.






Snyggare människor får man leta efter ;) haha

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0