confused

Vilken dag! Började med fyra timmars foto imorse, då vår lärare fick dampet på mig och Agata för att han tycker vi har dålig attityd.. Men konsktigt när han alltid kommer minst 15 min försent och är så jävla dryg..
Sen efter de hade jag körlektion och sen företagsekonomi som jag smet ifrån tidigare eftersom jag sedan har jobbat fram tills nu. Är smått trött nu men måste plugga lite innan jag lägger mig. Ska fan upp fem imorgon bitti. Ska vara inne på körskolan senast halv sju eftersom jag ska köra halkan imorgon.. :)
Sen imorgon kväll ska jag på middag hos syrran!

Fy vilket tråkigt inlägg detta blev nu känner jag. Men vafan!

Är förövrigt riktigt jävla arg och besviken. Allt känns så fruktansvärt fel och konstigt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0