fyllenatt :D

Godmorgon gott folk!

Nu har jag precis vaknat efter gårdagens festande :) Roligaste kvällen på länge får jag säga, de började hemma hos stoffe och slutade nere vid ån i kristianstad :P haha.
Synd bara att i princip alla dumpade mig och stoffe vid hessle, men vi överlevde och senare kom även Jon och gjorde oss sällskap :) Träffade även annna och jenni som jag sedan hade följa med hem på bussen, de va väl en av dem som hade fått lite väl mycket att dricka om vi säger så :D:D

Vet inte ifall de blev någon bild tagen sen gårdagen, ska ta reda på de och isf lägger jag upp den här på bloggen senare :)

Nu ska jag fortsätta mysa i min säng, lite scrubs hade ju inte suttit fel :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0